Friday, November 2, 2012

AyAt JiWaNg (AwAk)

♥♥♥
Awak..
Andai di suatu hari nanti..
awak rasa nak menangis, bagi taulah saya...
Saya tak janji utk menangis bersama..
tapi saya janji akn buat awk gembira hingga senyuman awk terbit semula..

Kalau disuatu hari nanti..
awak ada masalah, beritahulah saya.
Saya tak janji nak bagi awak penyelesaiannya..
tapi sy janji akn sntiasa ada disisi utk awak kongsi suka duka bersama..

Jika disuatu masa nanti..
awak perlukan seseorang untuk mendengar cerita awak..carilah saya.
Saya janji akan ada untuk awak bila awak perlukannya..

Sekiranya awak ingin meninggalkn saya utk mncari Cinta yg lain..
saya x mampu nk halang andai itu keputusannya..
saya cuma nk awk tahu b
etapa sy sanggup berkorban apa sahaja utk buat awk bahagia..

Awak..
Andai suatu saat awak perlukan saya..Amat mmerlukn sy..
Ingatlah..
Saya nk awk rasa sy terus hidup dlm jiwa sentiasa mndoakn kesejahteraan awk selamanya..
Kerana KASIH..SAYANG n RINDU dlm hati ini x pernah padam utk awk yg sy CINTA..walaupun saya telah TIADA..

No comments:

Post a Comment